מכריזות בזאת – 70 מעצבות. 70 שנות

קטגוריה
השראה, פוסטרים, פרסומים

מתרגשת מאוד לשתף אתכם במיזם חברתי מדהים שהשתתפתי בו – מכריזות בזאת – 70 מעצבות. 70 שנות – בו התאגדנו 70 מעצבות גרפיות ממגוון עדות וזרמים ביהדות, ובחרנו כל אחת שנה אחת מקום המדינה ועד היום, ויחד עם עיצוב שונה ומיוחד לכל שנה, יצרנו פסיפס ישראלי מגוון ומלא התרגשות של 70 שנות מדינה.

הכרזות הוצגו ביום העצמאות ה-70 של ישראל בטקס פרסי ישראל בבנייני האומה, כבוד!

נשמח ונודה לשיתופים בפייסבוק, ואם אתם מכירים מקום שירצה להציג את הכרזות הנפלאות גם – עדכנו אותנו 🙂

תוכלו לראות את שאר הכרזות המדהימות באתר: https://machrizotbazot.wixsite.com/70krazot ובדף הפייסבוק מכריזות בזאת – 70 מעצבות. 70 שנות.

 

כתבתי על הכרזה שאני עיצבתי:

בארצנו הקטנטונת אין רגע דל וכמעט בכל שנה יש אירועים אשר מזעזעים את שגרת חיינו. ואולי דווקא בגלל כל הקושי הזה, ולמרות הרגשות המעורבים, בחרתי לתת את הבמה בכרזה שלי, למשהו שמציג את השנה רק מזווית חיובית, אופטימית וקלילה – למוזיקה.
שנת 2006 הייתה עמוסה בלא מעט אירועים משמעותיים: מלחמת לבנון השנייה, חטיפת גלעד שליט וחטיפת חיילי המילואים אהוד גולדווסר ז”ל ואלדד רגב ז”ל, פינוי עמונה, רצח הילדה תאיר ראדה ז”ל, אשפוזו של רה”מ אריאל שרון ז”ל בעקבות אירוע מוחי שלקה בו, פטירתם של רבות ורבים משכמם ומעלה ועוד כמה פיגועים ואירועים קשים וכואבים.

בחרתי להתמקד במוזיקה כי בעיניי, המוזיקה מדברת יותר מכל דבר – היא נוגעת בנו, פורטת על מיתרי לבנו ומרגשת, מקפיצה, מלהיבה או מרגיעה. כל שיר נקשר בתקופה מסוימת בחיינו ומעלה בנו זיכרונות.

20 הגדולים מתוך מצעד שנתי ישראלי של שנת 2006 נותנים למעשה הצצה לתקופה בה אמנים צעירים רק החלו את דרכם הענפה במוזיקה הישראלית, זוהי שנה בה יצאו אלבומי הבכורה של קרן פלס, איה כורם, נינט טייב, הראל סקעת, דין דין אביב ועידן יניב. שנה בה הוענקו פרסי “מפעל חיים” למוזיקאים מתי כספי, נורית הירש ודני סנדרסון.